Pracujete v běžné státní škole,
která prvky Montessori (zatím) nevyužívá a chtěli byste tento stav změnit?

 

Sama z vlastní zkušenosti (jako pedagog i jako rodič) vím, že podnět pro změnu musí přijít zevnitř a to ještě ideálně ze dvou směrů - od vyučujících a také od rodičů. Po té tento podnět pro změnu musí nějakou dobu "klíčit", než je možné přikročit k prvním konkrétním krokům. Tím, že jsem si tímto "změny podněcujícím" procesem prošla několirát jako pedagog i rodič, maximálně vnímám, jak je právě tento krok náročný. Proto vám nabízím pomoc a podporu ve vaší snaze podpřit a zrealizovat byť sebemenší změny, které zefektivní vaši výuku a zpříjemní proces učení pro děti.
___________________________________________________________________


Momentálně Vám nabízím:

  • semináře pro vyučující angličtiny, které na názorných příkladech ukazují, jak jednoduše lze do výuky zapojit prvky Montessori a zážitkové pedagogiky (od dubna 2017 by semináře opět měly být akreditované MŠMT v rámci DVPP)
     
  • hodinové povídání pro rodiče (třeba v rámci třídních schůzek) o tom, proč právě vaše škola učí angličtinu jinak než je obvyklé (Ze svého okolí vím, jak MOC rodiče chtějí pro své děti ty nejlepší a nejinovativnější programy. Když však dojde na "lámání chleba" a rodiče se musí rozhodnout, zda-li své ratolesti do tohoto inovativního programu přihlási, nakonec je často přemůže "strach z neznámého" - nechtějí se učit nic nového, aby mohli dětem v případě potřeby školní látku vysvětlit tak, jak se to učili oni.)
     
  • odkaz www.LinguaLudus.com - tj. na mou druhou webovou stránku, která se zaměřuje na výuku angličtiny zážitkovou metodou a zapracováváním prvků Montessori do běžné výuky
     
  • konzultace při nastavování celoškolních či skupinových jazykových projektů - 7 let jsem pracovala jako odborný garant a metodik jazykového projektu Pod křídly, který přinášel výuku angličtiny do prostředí dětských domovů po celé ČR. V roce 2013 tento projekt získal Evropskou jazykovou cenu LABEL.
     
  • jazykové hry pro zpestření výuky angličtiny (hlavně pro 1. stupeň ZŠ)
     
  • program Speak & Montessori, který popisuje konkrétní aktivity pro výuku angličtiny dle Montessori principů

 

Pokud budete mít jakékoli dotazy, prosím kontaktujte mne na lucie(zavináč)MAMAfaktura.cz.

_________________
Poznámka pod čarou
- V případě vašeho zájmu o užší spolupráci ráda přijedu se semináři za Vámi. Mé časové možnosti jsou v pracovní dny následující: z Prahy-západ (Barrandova) mohu vyjíždět autem nejdříve v 7:15 (musím nejprve předat mladší ratolest ve školce, která otvírá v 7 hodin) a nejpozději musím na stejné místo dojet v 16:30. O víkendech jsem časově i vzdálenostně flexibilní ;)

 

Sama z vlastní zkušenosti (jako pedagog i jako rodič) vím, že podnět pro změnu musí přijít zevnitř a to ještě ideálně ze dvou směrů - od vyučujících a také od rodičů. Po té tento podnět pro změnu musí nějakou dobu "klíčit", než je možné přikročit k prvním konkrétním krokům. Tím, že jsem si tímto "změny podněcujícím" procesem prošla několirát jako pedagog i rodič, maximálně vnímám, jak je právě tento krok náročný. Proto vám nabízím pomoc a podporu ve vaší snaze podpřit a zrealizovat byť sebemenší změny, které zefektivní vaši výuku a zpříjemní proces učení pro děti.